Prečítané: 3561x
Monacké kniežactvo sa stalo opäť na tri dni a štyri noci centrom prestížnych veľtržných biznis mítingov a exkluzívnych parties. Tento veľtrh určený všetkým hráčom sveta clubbingu, bookingu a nočného zábavného priemyslu po roku opäť priniesol skvelú možnosť spoznať novinky v nightlife biznise a poskytol dostatok času na výnimočné obchodné stretnutia v kombinácii s exkluzívnymi parties v tých najlepších kluboch Monaca.
Od svojho prvého ročníka v r. 2010 sa Monaco International Clubbing Show vypracoval na najprestížnejší veľtrh priemyslu nočného života v Európe. Jeho exkluzivitu podčiarkuje aj jedinečnosť miesta, kde sa koná - v tom najluxusnejšom a najúchvatnejšom kúte starého kontinentu. Aktuálny štvrtý ročník sa mohol pochváliť faktom, že miesto konania - Grimaldiho palác v centre Monte Carla, už svojimi priestormi nestačil pokryť záujem vystavovateľov. Skvelú príležitosť na obchodné stretnutia využili nielen majitelia nočných klubov, ich partneri, dodávatelia zábavy, ale aj booking agentúry, zástupcovia prestížnych aj nových spoločností dodávajúcich alkoholické, energetické, či miešané nápoje a predajcovia exkluzívnych vín, či šampaňského. 10 000 m2 výstavnej plochy Grimaldiho fóra využili aj predstavitelia inovácií v oblasti audia a svetla, barového vybavenia a dizajnu.
Veľtrh sa stal aj miestom výnimočných konferencií a diskusných fór o súčastných aktuálnych trendoch DJingu, nočného zábavného priemyslu, či význame sociálnych sietí v oblasti clubbingu. Tohto roku sa konali konferencie na témy "Vybavenie klubov budúcnosti", "Čo sa zmenilo v profesii DJov", "Facebook ako centrum klubovej komunikácie", atď.
Centrálny stage výstaviska patril už druhý rok po sebe rádiu NRJ a odovzdávaniu cien DJ Awards pre najlepších DJs a nočné kluby Európy.
Význam a výnimočnosť veľtrhu len podčiarkli svojou osobnou účasťou Martin Solveig, Antoine Clamaran, Bob Sinclar, Showtek, Tiesto, DJ Oriska, Laidback Luke, Joachim Garraud a ďalší.